söndag 31 januari 2010

Jag har fått en award!

Det var jättekul att logga in häromdagen och upptäcka att jag och min blogg blivit tilldelad en award av Hanna, som bloggar om alla dess godsaker på Bakfnatt . Tusen tack, det värmer :)



Detta ska man göra när man har fått en utmärkelse:

Kopiera awarden till sin blogg.
Länka till personen som gett dig awarden.
Berätta sju intressanta fakta om dig själv.
Välj sju andra bloggar att ge awarden till.
Länka till deras bloggar.
Lämna en kommentar i deras blogg med information
om att man har gett dom en award.

Jaha, då ska jag försöka skriva ned sju intressanta fakta om mig:

•Jag kommer bli trebarnsmamma till sommaren!
•Jag är svårt beroende av choklad :)
•Bor i helt fel ände av landet då jag inte alls gillar kyla och snö, jag älskar sol och värme!
•Drömmer om att en dag ha ett eget litet tårtbageri/konditori
•Jag är mörkrädd och spindelrädd…
•Jag är perfektionist och har nästintill bakterieskräck...
•Jag är helt självlärd när det gäller tårtdekoration, tack och lov att man kan googla fram det mesta!

Här är då de sju bloggar som jag vill ge en award till, bloggar som jag får och fått mycket inspiration ifrån under detta första år som tårtbagare! Finns ju många fler men man får ju bara välja sju!


Baka baka liten kaka
Linda Runn
Bagerskan
Gränslösa tårtor
Emelies godsaker
Linneas skafferi
Kalasgott

2 kommentarer:

  1. Stort tack för awarden och för dina fina ord! Du är väldigt duktig på att göra tårtor och det finns inspiration i massor i din blogg, så det känns fint att ha fått en av dig. :-) Jag har nu varit lite tråkig och valt att inte ta vidare de awarder jag fått, men det betyder inte att jag inte skulle uppskatta dem. :-)

    SvaraRadera
  2. ...och grattis till kommande trean, förresten, det är nog härligt med babysar! Hittade förresten många fakta om mig själv också i din lista. :-)

    SvaraRadera